GY.I.K.

/GY.I.K.
GY.I.K.2018-02-27T17:13:36+00:00

Gyakran Ismételt Kérdések

Online bankkártyás fizetési lehetőség van a 7th Sense oldalán?

Webshopunkon lehetőség van a megrendelt terméket online bankkártyás fizetéssel megvásárolni. Ezt a pénztár oldalon a bankkártyás fizetés rádiógombbal kiválasztva tudod megtenni a fizetési feltételek elfogadása  után.

 

Lehetőség van Borgun általi bankkártyás online fizetésre, illetve Paypal általi online fizetésre is.
Ne rémülj meg, átirányítunk a Paypal biztonságos fizetési oldalára ahol a “Pay with debit or credit card” gombbal regisztráció nélkül a bankkártya adataid megadásával egyenlítheted ki a megrendelt termék árát. Ez a fizetés nem von le más járulékot csak a megrendelt termékek árát! Fizetés után visszairányítunk weboldalunkra. A számlát emailben kapod meg, ahogy a rendelés részletező nyugtát.

Figyelem, a bankkártyás fizetés csak VISA, MASTERCARD, és AMERICAN EXPRESS kártyával működik.

Utánvétellel tudok fizetni?

Oldalunkon lehetőség van utánvételes fizetésre. A megrendelt terméket, amennyiben raktáron van, azonnal a futárszolgálatnak továbbítjuk diszkrét csomagolásban (nem ismerhető fel a rendelt termék típusa) és biztonságosan maximum 48 órán belül kézbesítjük. A futárnál történik készpénzfizetés. Kérjük amennyiben lehetőséged van rá, készítsd elő a pontos összeget, mivel a futár nincs felkészülve a készpénzváltásra.

Előreutalással akarok fizetni, lehetőség van rá?

Bankon keresztüli előreutalási lehetőség is működik oldalunkon. Ezt a pénztár oldalon kiválasztott fizetés előreutalással opció kiválasztása után, emailben kapott bankszámlaszámunkra kérjük elutalni a megrendelt termék és az esetleges szállítási díj összegét. Az utalás megérkezéséről emailben tájékoztatunk, és azt követően indítjuk a szállítást a megadott címre.

Személyesen is át tudom venni a megrendelt terméket?

Igen, lehetőség van személyes átvételre. Ezt kizárólag banki előre utalás után tudjuk előre egyeztetett időpontban lebonyolítani. Az átvételre Budapesten, a Vay Ádám u 8. szám alatt kerül sor.

Minden termék készleten van?

Termékeink nagy része azonnal megrendelhető, készleten van, de előfordul, hogy esetlegesen várnod kell a termékek beérkezésére. Ezért érdemes ezzel számolni ha ajándékba veszed a terméket.

14 napos termék visszaküldés garancia?

Ha nem elégedett termékeinkkel, 14 napon belül visszaküldheti, és mi visszafizetjük a teljes vételárat! Nem vonatkozik olyan termékekre, amelyek felbontás után higiéniailag szennyezettek lesznek (masszázsolaj, óvszer, vibrátor).

Online ügyfélszolgálat, hol tudlak titeket elérni?

Honlapunkon a kapcsolat résznél tudsz nekünk üzenetet küldeni, vagy az [email protected] email címre várjuk üzenetedet. Telefonon (+36302746911) napközben 9:00 – 17:00 óra között telefonon is várjuk kérdésedet. Facebook-on 1 órán belül válaszolunk kérdésedre! 7th Sense Facebook oldalunk

Diszkrét szállítás?

Megrendelt termékedet, diszkréten csomagolva, igényes kialakítású csomagolással küldjük el Neked megbízható futárszolgálatunkkal. A kézbesítés ideje 48-72 óra, minden esetben értesítünk ha a kiszállítás esetlegesen több időt vesz igénybe.