Üzleti partnert keres? Érezzen rá a lehetőségre!
Tudományos kutatások bizonyítják a hetedik érzék létezését.

Miért lehet hatékony a remarketing?

Manapság egyre többször lehet hallani a remarketing fogalmát, ehhez képest azonban csak kevesen tudják, hogy pontosan mi áll a definíció hátterében. A remarketing tulajdonképpen nem más, mint azoknak az embereknek az újramegcélzása, akik egyszer már jártak a weboldalon, sőt, esetleg már vásároltak is. Bár vannak, akik már felismerték, vagy kezdik felismerni a marketing eszközben rejlő lehetőségeket, de még mindig sokan vannak, akik kételkednek a hatékonyságában, teljesen indokolatlanul.

Miért lehet hatékony a remarketing?

Komplex hirdetési rendszereket lehet létrehozni

A remarketing alapja lényegében az, hogy speciális tervezésű szoftverekkel nyomon követik azokat a látogatókat, akik a weboldalra érkeznek, és különböző adatokat gyűjtenek róluk. Például pontosan meg tudják határozni azt, hogy a látogatásuk alkalmával mely termékek hagyták hidegen őket, mely termékek iránt mutattak érdeklődést, egy-egy terméklapot hány alkalommal néztek meg, mennyi időt töltöttek ott, vásároltak-e valamit, és ha igen, akkor mit, és mennyi pénzt költöttek. Ezen információk birtokában az online marketing szakemberek komplex hirdetési rendszereket tudnak kialakítani.

Személyre szabott hirdetéseket lehet készíteni

A remarketing hatékonysága egyértelműen abból adódik, hogy ezeknek a hirdetési rendszereknek a segítségével személyre szabott reklámokat lehet kialakítani, amikkel rendkívül gyorsan lehet elérni azokat a személyeket, akik hasonló vásárlási szokásokkal rendelkeznek, mint azok, akiket korábban már lekövetett a program. A hírlevél kampányok esetében is kamatoztatni lehet a felhasználókról szerzett adatokat, hiszen pontosan körül lehet határolni, hogy milyen típusú e-mail üzenetekkel lehet őket ismét weboldal látogatásra, illetve vásárlásra csábítani.

Címke:

Online marketing

2019-09-14