Webáruház készítés kedvező áron
Egy jól megtervezett webáruház esetén nem kell sokat várni, hogy megtérüljön a fejlesztési költsége. Mágnesként vonzza a látogatókat, és sok profitot termel a tulajdonosnak, amit visszaforgatva tovább fejleszthető és bővíthető a webáruház funkcionalitása és forgalma.
Mennyibe kerül egy webáruház?
Sokan azt hiszik, hogy egy egyedi webáruház készítés sokba kerül, ami nem igaz. Természetesen ha valakinek hiper-szuper áruház kell, akkor az nem csak egyedi fejlesztésben, de bármilyen webáruház motorral sokba fog kerülni. Alapvetően nem az a jellemző, hogy az egyedi webáruházak nagyon drágák, nem kerülnek sokkal többe, mint a havi díjas rendszerek. Ugyanis az ilyen bérelt webáruházak 2 év alatt többe is kerülhetnek, mint a teljesen egyedi megoldásokon alapuló társaik. Hozzávetőlegesen kb. 250.000 forinttól már készíthetőek egyedi webáruházak, és átlagosan 4-500.000 forintig megy el egy komolyabb funkciókészlettel rendelkező rendszer.
Miért éri meg az egyedi webáruház készítés?
Ki szereti a sablonokat? A harmadik ugyanolyan szerkezetű webáruház mennyire kelt bizalmat? Senki nem szereti az unalmas, sablonos megoldásokat, és biztosan nem is bizalomgerjesztőek. Ha egy cég nem tiszteli meg a vásárlóit azzal, hogy egyedi webáruház készítéssel biztonságosabban vásárolhatnak, és a regisztrációkor megadott adataik is biztonságban vannak, akkor a vásárlóknak sem kell megtisztelni a céget a vásárlással.
Az egyedi webáruház készítés során nem kell kompromisszumokat kötni az ingyenes motor biztosította lehetőségekkel, nem kell belenyugodni a rossz grafikai megoldásokba és a hibás reszponzív nézetekbe, és nem kell hónapokat várni a felmerülő hibák javítására. Minden a megrendelő igényei szerint és elképzelése alapján megy végbe, ha kell, többször is újragondolva a maximális eredmény elérése érdekében. Az egyedi weblap készítőinek fontos az ügyfeleik sikere, hiszen ha ők sikeresek, újabb megrendelésekkel keresik meg a fejlesztőket. Ezzel szemben a bérelhető vagy az ingyenes rendszerek fejlesztőit nem motiválja egyetlen ügyfél, hiszen jön helyettük másik, akinek az a hibás sablon megfelelő lesz.
Nyilván be lehet állni a sorba, és sablonos webáruházzal elkápráztatni a látogatókat, de ez csak illúzió. A mai pörgős és modern világban erre nem kíváncsiak a vásárlók. Pár másodperc alatt kell megnyerni a bizalmukat, és meggyőzni őket arról, hogy megtalálták a keresett terméket és a legjobb webáruházat, ahol ezt megvásárolhatják. Ezt csak úgy lehet elérni, ha egyedi webáruház tárul a szemük elé.